Conversion Copywriting Canvas

Eddy Boeve_Resultant

Conversion Copywriting Canvas

= VOL

In de workshop Conversion Copywriting Canvas achterhaal je wat jouw doelgroep ECHT triggert. Lees hieronder meer over de inhoud en over resultant en conversiespecialist Eddy Boeve en content marketingspecialist Clarissa Filius.

Inhoud van de workshop:

Leer hoe je de pains, gains en benefits van je doelgroep achterhaalt met het Conversion Copywriting Canvas. 

Na deze workshop begrijp je hoe je jouw doelgroep met deze bewezen methode beter kunt overtuigen en leer je aan de hand van concrete toepassingen hoe je het Conversion Copywriting Canvas zo effectief mogelijk kunt inzetten. Je krijgt direct toepasbare copywriting hacks die jou helpen om uit te vissen wat je doelgroep echt bezighoudt en hoe je dit bijvoorbeeld verwerkt in een converterende landingspagina.  

Schrijf je hier in voor de workshop Conversion Copywriting Canvas.

Over Eddy Boeve en Clarissa Filius:

Eddy Boeve richtte in 1994 een van de eerste full-service internetbureaus op in Nederland, het latere Satama Interactive Amsterdam. Op zoek naar nieuwe werkmodellen, startte hij in 2004 freelancefirm, momenteel hét bemiddelingsbureaus voor online professionals in Nederland. Hij volgt nu in Booming zijn inhoudelijke passie: organisaties helpen hun online presence effectief te verbeteren, o.a. door de psychologie van de consument in de digitale wereld te doorgronden en toe te passen online. Als conversiespecialist helpt hij niet alleen organisaties om hun effectiviteit meteen te verbeteren, maar traint hij ook online afdelingen om structureel usability-verbetering, conversieoptimalisatie en A/B-testen in de organisatie in te zetten.

Tijdens haar carrière heeft Clarissa Filius uiteenlopende organisaties geholpen met hun Content Marketing en SEO strategie. Ze heeft gewerkt voor merken als Sanoma (o.a. vtwonen en Ouders van Nu), Philips, Intratuin en Honeywell. Als Content Marketeer bij Booming specialiseert zij zich tegenwoordig in het maken van effectieve content die bedrijven helpt om hun doelstellingen te behalen. Zij doet dat nu ook voor organisaties zoals HP, Trubendorffer Verslavingszorg en 113 Zelfmoordpreventie.

Meer leren over conversie met een training van de [De Redactie]? Lees hier welke trainingen we aanbieden over dit onderwerp.