Verhalen maken met impact

Verhalen maken met impact

Gonnie Spijkstra

In deze workshop leer je verhalen maken die bijdragen aan de missie van je merk. Lees hieronder meer over de inhoud en over contentmarketeer en trainer Gonnie Spijkstra.

Inhoud van de workshop:

Sommige verhalen hebben ontzettend veel impact. Andere verhalen passen weer heel goed bij het merk, maar worden minder opgepikt. In beide gevallen wil je er meer uithalen. Maar hoe doe je dat?

Hoe zorg je ervoor dat jouw content onderscheidend is? Hoe zorg je dat het verhaal bijdraagt aan de missie van het merk? En wat moet dan het effect zijn op de lezer? Eén tip alvast: denk in redactionele campagnes en maak verhalen die het kernverhaal promoten. Gonnie Spijkstra geeft je in deze workshop diverse modellen, cases en tips zodat je handvatten hebt om meteen met je eigen contentstrategie aan de slag te gaan. 

Schrijf je hier in voor de workshop Verhalen maken met impact.

Over Gonnie Spijkstra:

Gonnie Spijkstra werkt als contentmarketeer in de journalistiek (ja, echt). Ze helpt mediabedrijven om impact te maken met hun meest onderscheidende verhalen. Door een verhaal uit te bouwen tot een campagne en soms zelfs een verhaal te maken óver het verhaal, begrijpen lezers beter waarvoor ze bij het mediamerk moeten zijn. Voor [De Redactie] Trainingen geeft ze de training Verhalen maken met impact

Gonnie verzorgt ook trainingen voor [De Redactie]. Lees hier welke.