De essentie
van je merk

De essentie
van je merk

Esther Mutsaers

In deze workshop leer de kernwaarden van je organisatie op een creatieve manier uitdragen. Lees hieronder meer over de inhoud en over branded content expert Esther Mutsaers.

Inhoud van de workshop:

Waar gaat het verhaal van jouw organisatie nou precies over? Hoe kom je snel bij de essentie en welke woorden, beelden of geluiden gebruik je om duidelijk te communiceren naar de doelgroep?

Als je het hebt over hoe je de kernwaarden van je organisatie uitdraagt, dan zijn er verschillende manieren om dat te doen. Maar om het hart van je ‘merk’ te laten spreken, hoe je je verhaal vertelt, welk effect het heeft op de doelgroep, is eigenlijk het belangrijkste. Welk gevoel laat je achter? Is dat het gevoel dat je als ‘merk’ achter wil laten bij de doelgroep? En hoe kan dat anders?

 ‘People don’t always remember what you say or even what you do, but they always remember how you made them feel’.’ 

Maya Angelou

Schrijf je nu in met Super Early Bird korting

Over de trainer:

Esther Mutsaers was hoofdredacteur, adjunct hoofdredacteur en op freelance basis managing editor van verschillende bladen bij diverse uitgeverijen. Ze creëerde customm content voor o.a. Hampshire Hotels/CheckIn magazine en NS/SPOOR magazine en Bever sport. Ze stuurde jarenlang vele stylisten en fotografen aan als chef mode en lifestyle voor verschillende doelgroepen. Esther is een expert op het gebied van branded content en geeft onder andere les aan de studenten van Artemis.  

Kunnen nieuwe vaardigheden niet wachten tot Het Taalcongres? Bekijk onze trainingsagenda.